13 Aralık 2013 Cuma

PANİK ATAK 'GELİYORUM' DEMEZ !

                                                                         Merhaba arkadaşlar!
http://mrandmrsblackk.blogspot.com/Uzun süredir düşündüğüm ve araştırdığım bu hastalık yeryüzünde her on kişiden neredeyse yedisinde var ve bazıları bunu biliyor bazıları bunu bilmeden bu hastalıkla beraber yaşıyor. Şimdi sizlerle paylaştığım bu yazı bölümlerden oluşacak ve bize evli , iki çocuk annesi bir ev hanımı yardımcı olacak o da bu rahatsızlığı yaşamış. Konumuz günümüzde bir çok insanın başına gelen ve çevresinden soyutlayan bir hastalık olan 'Panik Atak' . Yaşamayan bilemez dedik ve yaşayandan dinledik , size de anlattıklarını kendi ağzından aktarmak istedik. Buyurun başlayalım...
http://mrandmrsblackk.blogspot.com/






''Bu hastalıkla tanışmam ilk bebeğimi dünyaya getirdikten yirmi beş gün sonraydı. O gün çok yorgundum, uykusuzdum, ertesi gün yeni doğan bebeğimi görmek için misafirler gelecekti. Gün boyunca misafirler için hazırlık , temizlik derken saat gece on iki olmuştu. Bebeğimi uyuttum ve artık kahve içmenin vakti gelmişti. Kahvemi aldım, koltuğa oturup günün gazetelerine göz gezdiriyordum ki olan oldu sanki bir düğüm dolanmıştı boğazıma,  nefes alamıyordum, kalbim deli gibi çarpıyordu. Ayaklarımdan başlayarak kanımın çekildiğini hissettim ve evet ben ölüyorum dedim. Hemen balkona fırladım panikle, nefes almam gerekiyordu, eşime seslendim uyuyordu , uyandı. Yüzümü gördüğünde gözündeki tedirginliği fark ettim. Yüzümün bembeyaz olduğunu söyledi ve beni hemen doktora götürdü. Tabi götürdü götürmesine de ben iyileşmiştim , her şey yolundaydı tansiyonum, kalp ritimlerim yerindeydi. Bir sakinleştirici yapıldı ve eve yollandık. Peki beni o kadar sarsan ve öleceğimi hissettiren şey neydi ve bir daha bunu yaşayacak mıydım ?
Bunu takip eden günlerde her gece misafir bekler gibi bu atağı bekledim,  hayatım kabusa dönmüştü her  an kendimi dinliyordum.Yine mi olacak, ne zaman olur derken insanlardan soyutlanmıştım. Bebeğime bile korkarak yaklaşıyordum. Hayatım ve bedenim alt üst olmuştu.
http://mrandmrsblackk.blogspot.com/

Evet arkadaşlar bugünlük bu kadar , devamını en kısa sürede sizinle paylaşacağım ve bu sorunu yaşayan kişilere çok yardımcı olacağına inanıyorum.

Hiç yorum yok :