17 Aralık 2013 Salı

SOĞUK SİZİ KURUTMASIN :)

                                                                Merhaba arkadaşlar !
Soğuk kış günleri kendini hissettirmeye başladı . Doğal olarak soğuktan ve rüzgardan etkilenen cildimizin, saçımızın ayrı bir bakıma ihtiyacı var. Ben kendimden verdiğim örneklerle size yardımcı olmak istiyorum faydasını görmediğim şeyleri gereksiz yere burada anlatmak istemiyorum. Bundan kısa süre önce saçlarımda kuaförümün desteklemediği bir değişiklik yapmak istedim, inatla yaptırdım ama güzel bir sonuca varamadım. Saçım bir kaç ton birden bir anda açılınca fazlasıyla zarar gördü ve kurudu, canlılığını yitirdi. Tekrar eski rengime döndüm ama yıpratıcı bir dönem oldu saçlarım için. Kuaförümün önerisi ile argan yağına başvurdum. Yaklaşık üç aydan beri kullanıyorum ve çok faydasını gördüm . Saçlarım gün geçtikçe daha yumuşak daha parlak bir hal alıyor. Bu durumdan çok mutluyken bir şey daha öğrendim ve test ettim. Kışın soğuğu benim cildimi özellikle dudaklarımı ve ellerimi çok kurutuyor. Argan yağını ellerime ve yüzüme uyguladım inanılmaz sonuçlar aldım. Dönemsel sivilcelenmeler oluyordu onları dahi engelledi diyebilirim . İpeksi bir tene sahibim artık. Kesinlikle tavsiye ediyorum . Kurumalar , çatlaklar artık geride kaldı benim için. Deneyin siz de göreceksiniz ancak bu yağı alırken bazı hususlara dikkat etmek gerekir. Sonuçta kendi bedenimize süreceğimiz bir yağ, ucuza kaçmamanız konusunda sizi uyarmalıyım çünkü piyasada oldukça fazla argan yağı markası var. Bir ufak da püf nokta verebilirim bu konuda , nereden anlayacağız gerçeğini, sahtesini derseniz bir miktar argan yağını kaşığa koyup bir müddet ateşe tutun eğer mumsu bir yapıya dönerse üzgünüm ama o yağı kullanmayın çünkü gerçek yağ yapısını bozmuyor.


Nasıl uyguladığımı da anlatayım. Saçlarım için haftada en fazla üç kez saç diplerim ıslanana kadar masaj yaparak uyguluyorum sonra havluya sarıp 30-45 dk bekliyorum sonra duruluyorum. Onun dışında geri kalan günlerde duştan sonra nemli saçlarıma sadece uç kısımlarına denk gelecek şekilde uyguluyorum ve kurutuyorum. Cildim için ise yağı biraz ısıttıktan sonra kullanıyorum , ipeksi bir doku ve harika bir canlılık sağlıyor.

3 yorum :

MVESblog - Yania dedi ki...

Hi! Lovely blog and great post! We invite you to visit my blog :) kisses! ;) www.mvesblog.com

Abdullah Kara dedi ki...

Yahu bu argan yağı saç uzatmak için kullanılıyomuş, iyi gelir falan dedi bizim mahalle berberi xD Harbiden öyle mi? Sonra sürünce enteresan şeyler çıkmasın kafamda; zaten kafam olmuş at kafası...

mrandmrs blackk dedi ki...

Saç uzatmak için değilde saçı sağlıklı ve canlı hale getirmek için kullanılıyor . Bir zararı dokunmaz tabi gerçek argan yağını kullanın derim ben