5 Aralık 2013 Perşembe

OJEM OLMAZSA OLMAZIM

Merhabalar arkadaşlar !
Kış günlerinin soğuğunu hissettiğimiz bu günlerde yazı da artık tamamen arkamızda bıraktık. Giydiklerimiz, yediklerimiz hatta gittiğimiz mekanlar değişmişken ojelerimizin de değişmesi muhtemel. Yazın sürdüğümüz o cıvıl cıvıl rengarenk, parlak ojeler yerlerini mat ve koyu tonlara bıraktılar ama önemli bir nokta var son yıllarda taktığımız takılardan daha önemli hale gelen aksesuarlarımız ''tırnaklarımız'' sınırsız şekil ve renkle süslenip çok çarpıcı ve dikkat çekici olabiliyor özellikle geride bıraktığımız yıl içerisinde her tırnağa farklı renk oje sürme,sime batırma derken her gün başka modeller çıktı ama benim bu kış favorim ''tüylü ojeler''. Hem kışa ait bir görünüme sahip hem de bu sene çok trend olan tüylü kazaklarla müthiş uyum içerisinde. Sanki kışın soğuğundan koruyorlar tırnaklarımızı. Kışa yakışan en güzel görüntü bana kalırsa. Bir de ojeyi düzgün sürme olayı var tabi kendimden örnek vermem gerekirse ben bant kullanıyorum . Tırnağımın iki kenarına yapıştırdığım bantlar sayesinde temiz bir iş çıkıyor ortaya. Ayrıca ojelerin kenardan köşeden soyulmasından hiç hoşlanmıyorum bunun için de şimdi hemen hemen her markada bulunan kolay kuruyan parlatıcı cilalar çok işe yarıyor. Düzgün bir görünüm için ilk olarak fırçayı ortaya sürerek başlamalıyız ve iki kat ince sürdükten sonra iki kat sürdüğümüz cila ile  hem parlak bir görüntü oluşturacak hem de uzun süre dayanacaktır. Kurumasından endişe ederseniz de oje kurutucular veya ellerinizi soğuk suya batırmanız size yardımcı olacaktır. :)

2 yorum :

Şeyma dedi ki...

Makeup Academy'de çok güzel renkleri var. Sipariş verip denemek için sabırsırzlanıyorum =)

Unknown dedi ki...

Bumerang ödülleri jüri özel ödülü sahibi şeyma hanım sizi burada görmek çok güzel :)